Naam:
Foto’s:
1070
Video’s:

Over mij

Wie ik ben? Een trotse mama van twee dochters.  Een eigenwijze lieve puber van 11 jaar oud genaamd Tatum en onze vrolijke Rune van 1,5 jaar oud ons cadeautje!
Ik mag mezelf ook de vriendin van Sven noemen. Mijn partner en maatje met wie ik op 10 juni 2023 mag gaan trouwen❤️

Over mijn reis

Ik ben er achtergekomen dat reizen geld kost maar dat het me rijker maakt dan ik zou kunnen bedenken! In 2015 ging mijn eerste verre reis richting Oman. Mijn tweede reis was in januari 2016 naar Thailand. Deze reis was in mijn eentje en heeft me zoveel gebracht. Toen Sven in ons leven kwam bleek dat hij net zo gek was van reizen als ik.. Hij heeft al heel wat verre reizen achter de rug. Over 1 ding was ik uit, met hem gaan we de wereld rond! We begonnen samen in Newyork. Onze volgende reis werd met z’n 3tjes! Samen met Sven en Tatum vlogen we in juli 2017 naar Thailand. In januari 2018 samen naar Bali.. In februari 2019 gingen we met zijn 3tjes Naar Vietnam. Helaas hield het hierna even op met reizen ivm Corona. We werden ondertussen papa en mama plus grote zus van onze lieve Rune. En nu.. nu kunnen we weer reizen! Dus gaan we dat natuurlijk weer doen.
Onze volgende reis wordt weer een bijzondere, want deze keer zijn we met zijn viertjes, met een dreumes reizen zal weer een hele nieuwe ervaring zijn.
27 december vliegen we weer naar Thailand en zullen we nieuwe plekken bezoeken.
En zo.... zien wij elke keer een stukje meer van deze mooie wereld.

Bezochte landen

Ik heb 18 landen (8%) bezocht:

België, China, Curaçao, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Italië, Luxemburg, Nederland, Oman, Singapore, Spanje, Thailand, Turkije, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.