Vliegen met een dreumes!

27 december 2022 - Schiphol, Nederland

Eindelijk is het weer zover, we mogen weer verre reizen maken. En dan doen we dat natuurlijk! Alleen nu hebben we Rune erbij, een dreumes die al dagen ziek is en ook nog flinke koorts kreeg. We doen altijd graag iets om het spannend te maken dus zo zaten we nog op tweede kerstdag bij de dokterspost en bleek het dat ze keel en oorontsteking heeft. Gelijk antibiotica gekregen en dat lijkt nu wel aan te gaan slaan. Ze begint op te knappen maar heb er toch wel wat zenuwen van gekregen. Maar zoals mijn moeder altijd zegt “de kracht van positief denken”. Die pas ik nu toe.

Onze vlucht BR76 zal opstijgen vanaf Amsterdam om 21.30 uur. Een directe vlucht van maar 11 uurtjes. Kijk als je het zo zegt dan valt het best mee. Aangezien we normaal altijd een tussenstop hebben en minstens 16 uur vliegen is het deze keer echt peanuts. (Ik ben benieuwd of ik daar morgen ook zo over zal schrijven als we de vlucht achter de rug hebben).

De tassen inpakken was ook nog een hele klus moet ik zeggen. Twee tassen gevuld voor ons allemaal. Sven draagt een tas, tatum ook. Ik hang Rune op mijn rug en dan hebben we wat handbagage. Je wordt wel steeds handiger in dit soort dingen, drie korte broeken en twee harem broeken voor drie weken bij je hebben had ik vroeger nooit voor elkaar gekregen. Maar het is gelukt, zoveel heb je niet nodig.

Onze tas zit vooral gevuld met wat muskieten netten en een ehbo tas waar we een half ziekenhuis mee op kunnen lappen.

Tatum haar tas zit gevuld met luiers voor Rune en een mega toilet - makeuptas (geen idee waarom maar dat zijn dus tienerdingen).

Oké onze reis begint dus hectisch met een kind die ziekjes is maar ook omdat ons huis klaar gemaakt moest worden voor eventuele bezichtigingen want we hebben nog even een huis gekocht, huis te koop gezet en Oja we gaan ook nog trouwen dus hier moet ook nog het een en ander voor geregeld worden.

Ik krijg geen hap door mijn keel van de zenuwen maar zoals ik zei… de kracht van positief denken zetten we in en we gaan gewoon volop van onze reis genieten met de meiden. Onze eerste verre reis met onze dreumes en tiener puber muts ;)

Het is ondertussen 20.00 uur en over een uurtje mogen we instappen. We hebben een half uur vertraging dus zullen om 22.00 opstijgen… fijn dat jullie er weer zijn lieve lezers van mijn reisblog!

Thailand here we come!

1. Sven:
    27 december 2022
    Wat schrijf je leuk, tis net of ik er zelf bij ben!
  2. Linda:
    27 december 2022
    Een hele fijne mooie reis gewenst. Veel liefs
  3. Joke:
    27 december 2022
    Heerlijk weer om de reisverhalen te gaan lezen maar ik ben ondanks het positieve denken toch ook wel wat nerveus door de reis met onze dreumes 😅
  4. Ton:
    27 december 2022
    Leuk om er op deze manier ook weer bij te zijn. Geniet van jullie vakantie en van elkaar, dan genieten wij ook! Goede vlucht en heel veel plezier.
  5. Ton:
    27 december 2022
    Zijn we er op deze manier ook weer een beetje bij. Geniet van jullie vakantie en van elkaar, dan genieten wij ook. Ben zo benieuwd wat we allemaal gaan zien en meemaken. Veel plezier en een goede vlucht.
  6. Rox:
    27 december 2022
    Heerlijk weer om te lezen ❤️
  7. Linsey:
    Leuk!!! Goede reis Lieverd!!!😘❤️
  8. Jan polak:
    27 december 2022
    Dikke strot, dus kan niet veel zeggen
  9. Oosie:
    Weer een mooie reis. Geniet ervan met zun 4tjes. 😘 Oos en alessia
  10. Gerry:
    Leuk weer deze verhalen ❤️😘
  11. Mario:
    27 december 2022
    Bij enige twijfel, nemen wij jullie plaats graag over hoor!
    Have fun en live to the fullist! Love you to the mooi and back. XXX
  12. Opa Wlk:
    27 december 2022
    Go with the flow en beterschap voor Rune!
  13. Jan polak:
    27 december 2022
    dikke strot wordt wat minder, kan er toch niets aan veranderen, geniet van wat je ziet en meemaakt, wordt rijker door ervaren, kom terug als een ervaren rijk persoon,
  14. Dennis Brookman:
    27 december 2022
    Wat meer foto"s en wat minder tekst graag 🤣.
    Nee hoor geniet van jullie reis en tot over 3 weken!!
  15. Ingrid:
    27 december 2022
    Superleuk weer om jouw/jullie verhalen te gaan lezen.
    Geniet samen van deze reis.
    Groetjes liefs Ad en Ingrid 😘
  16. Wendy:
    28 december 2022
    Jaaaah! Eindelijk. Superleuk om mee te mogen lezen met jullie reis ervaring. Beterschap voor Rune en geniet ervan.
  17. Marianne:
    28 december 2022
    Dat was wel even spannend met een zieke Rune 😅Beterschap met Rune,relax en ga met zijn 4en genieten van alle momenten.
  18. Claudia:
    28 december 2022
    Hele fijne vakantie met z’n viertjes, hopelijk is Rune gauw weer de oude en kunnen jullie genieten van deze mooie reis! Ik lees het graag allemaal mee 😁😘
  19. Sabrina:
    28 december 2022
    ❤️ Stoere dappere lieverds! Jullie zeggen JA tegen het leven! Geniet! Geniet! Veel kusjes voor t kleine en grote meisje🥰😘
  20. Winnie:
    28 december 2022
    We gaan weer smullen van jullie avontuur👍👍💕💕
  21. Sanne:
    28 december 2022
    Wens jullie een echte super reis 🥰🥰
  22. Nienke:
    28 december 2022
    Wow wat een gaaf avontuur gaan jullie weer aan. Geniet van alle mooie momenten. Super leuk om jullie te gaan volgen. Enjoy!! Beterschap voor Rune. Dikke knuffel! Liefss