Sven en Jeanine pakken in!

19 januari 2018 - Dordrecht, Nederland

Daar zijn we weer op onze reisblog! Een nieuwe reis, een nieuwe bestemming en weer een plek die we van onze wereldkaart kunnen krassen.
Laatste dingetjes regelen, laatste spulletjes gekocht en tas ingepakt. Over 2 dagen en een klein beetje zullen we onze reis naar Bali gaan maken. We vliegen maandag ochtend om 09.30 uur met Singapore airlines vanaf Schiphol Amsterdam de wolken in naar het warme weer! Even een goede grap, toen we deze reis boekten dachten wij dat qua seizoen Bali het zelfde zou zijn als Thailand. Maar kwamen er later dus achter dat we geboekt hebben in het regenseizoen. Ja lach maar... nou zal dat de pret niet deren, 31 graden is het op dit moment zie ik op mijn weer app. Alleen zullen we wat regendruppels meemaken ben ik bang.
Volgens alle reisverhalen die ik toen las is het nu juist prachtig doordat alles mooi in bloei staat dus ik ben benieuwd !

Oké, zoals jullie weten zijn we druk met huis verkopen en verhuizen etc... waar we de laatste tijd alleen maar mee bezig zijn geweest. We zullen dus opbiechten dat we gewoon werkelijk geen planning hebben, geen idee hebben wat we allemaal gaan doen daar in Bali. Daarbij hebben we geen reis schema gemaakt en niks geboekt. Maar heeee dat maakt het misschien nog wel leuker! We gaan in het vliegtuig is een beetje oriënteren :) lonely planet in onze binnenzak ;)

Dit weekend nog even lekker thuis, gaan vooral veel genieten met z’n 3en, leuke dingen doen en veel kroelen! Want Tatum gaan we erg missen... ze heeft geholpen met mijn tas inpakken en bijna haar halve knuffelverzameling in mijn tas gestopt. Zo kon ik aan haar denken zei ze en ja het is zielig voor die knuffels als ze eenzaam zijn dus nog 1 erbij.. ok we gaan die knuffels even halveren en nog eens naar uhmmm 1tje.. aan haar denken doe ik toch wel, missen zal ik haar elke minuut maar we gaan wel genieten van deze reis!

1. Opa wlk:
    19 januari 2018
    In de makelaardij en verre reizen........tsa gaon zeker?
  2. Oma Yvonne:
    19 januari 2018
    Wens jullie een goede vlucht en een prachtige reis. En weet hier wordt goed voor Tatum gezorgd. Geniet.
  3. Wendy:
    19 januari 2018
    Te grappig weer! En je bedoelt zeker dat sven de lonely planet gaat lezen 😂
  4. Marianne:
    20 januari 2018
    Geniet er maar van,een druppeltje regen vindt Sven toch niet erg??
    Ben weer benieuwd naar jullie leuke verhalen
  5. Oma:
    20 januari 2018
    Heel veel plezier en prettige reis En niet ..te... veel regen op Bali , want dan baal ie .
    liefs oma xxx
  6. Joke:
    21 januari 2018
    Super spannend weer, het zal weer een mooie ervaring worden, geniet ervan en reizen verrijkt !! LoveU
  7. Kim:
    21 januari 2018
    Heel veel plezier moppies! Het is jullie gegund! Xxx
  8. Marjolein:
    22 januari 2018
    Veel plezier lieffies!! Geniet! XxxX
  9. Kris:
    23 januari 2018
    Seminyak, potato head, W resort en zeker weten naar de Rock bar (op Ayana resort) voor sunset, Candi beach, water tempel, tripje naar de rijstvelden en Agung.
    Zeker niet te lang in Kuta blijven hangen en misschien nog naar Lovina Beach voor de dolfijnen.
    Turtle beach / rescue center.
    Lembongan of Gili, afhankelijk hoeveel tijd je heb, Gili trawangan is druk, Air wat rustiger.

Monkey forest als je naar Ubud ga.

Oh en Sushi Tei, lekker!

Veel plezier, zo heb je iig een idee waar je kan beginnen!
  10. Hetty Wessels:
    23 januari 2018
    Ik kan je e.e.a aanbevelen: ubud voor de kunstnijverheid( sorpjes celuk en mass voor zilver en houtsnijkunst) Seminyak om op prachtige plekken uit eten te gaan, munduk als je in een authentieke omgeving wilt zijn, menjangan dat is een natuurgebied .. prachtig voor een paar dagen snorkelen en stilte, het eiland nusa ook heel authentiek en faar kan je snorkelen en manta's zien... gili trawanan leuk maar toch wel heel druk... terug op het vaste land hebben wij geslapen in Jimbaran in het Keraton beach resort.. topleuk want daar kan je elke avond op het strand eten.... heeeewl veeel plezier samen