Daar gaan we dan!

22 januari 2018 - Schiphol, Nederland

Laten we beginnen met 36 uur van te voren in te checken dan ben je wel op tijd zou je denken. Storing! Eerst 2 stoelen beschikbaar die niet naast elkaar zaten. Paar uur later opnieuw, 2 stoelen naast elkaar die we niet konden selecteren. Oke dat gaat Lekker! Dan maar hopen dat we op Schiphol dit nog voor elkaar kunnen krijgen. Dit is iets waar ik dus stress van kan krijgen.
Na een leuk weekend met z'n 3tjes en als afsluiter het oneindige poepspel met oma Annie, mam en Sven (klinkt gek maar dat is Tatum haar spel, drol op je hoofd enzo echt een aanrader ;)) hebben we lekker lang gekroeld in bed en wel 100 kusjes gegeven.. Vanochtend om 04.45 uur ging de wekker. Half 6 zaten we in de auto naar Schiphol. We vliegen om 10.25 uur dus hadden ons een uur vergist. Bij de incheckbalie aangekomen vertelde die meid dat we dus niet naast elkaar konden zitten en geen stoelen meer beschikbaar. JA HOOR!!! Nou dan maar hopen dat we kunnen ruilen, ze zou kijken wat ze kon doen voor ons.
Even een bakje koffie en blijven kroelen met mn kleine meid, toen was het afscheid nemen. Bah waarom doe ik dit dacht ik even. Maar ik weet dat het ook goed is om even tijd samen te hebben. Alleen verdrietig meisje in mijn armen hebben is gewoon simpelweg klote!
Mams een kus, die kroelt straks wel met haar verder! Daar gingen ze de trap af naar beneden en toen was het moment om om te draaien. Tot snel mooi meisje! Ik hou van je!
Bij het boarden aangekomen kregen we het goede bericht dat ze andere stoelen voor ons hadden! Yessss zo blij!! We zitten dus naast elkaar!!
Op naar het tropisch regenwoud zei Sven.. positieveling........... Weerbericht ziet er idd regenachtig uit maar ook dat komt wel goed hoop Ik! Iig lekker warm daar en we gaan een fantastische reis maken samen! Boarden gate G6 Singapore airlines… we zijn er klaar voor.. over 12 uur zullen we overstappen op Singapore en weer een paar uur later zullen we landen op Bali.. 17 uur en nog wat zullen we reizen, ach we zijn er dus al bijna ;) hopen op een goede vlucht!

1. Oma:
    22 januari 2018
    lieve schatten heel veel plezier samen,blij dat het met die stoelen toch nog goed is gekomen.Nu nergens meer aan denken,alleen heel veel genieten.dikke kus ..oma
  2. Gerry:
    Heel veel plezier samen.
  3. Jan polak:
    Snik
  4. Oosie:
    22 januari 2018
    Zo lieve schatten jullie zijn onderweg. Gelukkig zit je naast elkaar ook best prettig voor zo'n lange reis. Heel veel plezier en genieten 💋💋❤
  5. Wendy:
    22 januari 2018
    Ik snap je stress! Wat fijn dat jullie toch naast elkaar zitten. Fijne vlucht en geniet ervan saampies x
  6. Joke:
    22 januari 2018
    Zoals ik al zei, misschien heeft Sven vaak pech maar met jou komt het altijd goed en jij naast hem .... nou dan heeft hij alle geluk van de wereld !!
  7. Linda:
    22 januari 2018
    Dat stress momentje met de stoelen kan ik me zo goed voorstellen. Gelukkig is het goed gekomen. Heel veel plezier, geniet ervan en hou ons maar goed op de hoogte. Dikke kus
  8. Opa wlk:
    Stoelendans.....das wel heel jaren '50
  9. Deborah:
    22 januari 2018
    Heel veel plezier samen lekker genieten . Kus kus van ons
  10. Kim:
    22 januari 2018
    Gelukkig! Toch nog naar elkaar.
    Have fun allebei!! Xx