De aftrap..

20 februari 2019 - Schiphol, Nederland

Heb ik al verteld dat we het erg leuk vinden dat jullie weer mee lezen? Nou hierbij.. Welkom en wat fijn dat jullie er (weer) bij zijn!

Waarom Vietnam? We wilden graag weer naar een nieuw land die we nog niet hebben gezien.. na heeeeeeel lang zoeken want als je de wereldkaart bekijk is er best veel keus.. twijfelden we tussen Vietnam en Sri lanka.. We werden overgehaald door alle mooie verhalen om voor Vietnam te kiezen. En hoe meer we erover gingen lezen hoe enthousiaster we werden..

eigenlijk doe je Vietnam snel koppelen aan oorlog en dan denk je niet snel aan een mooie bestemming maar als ik alle fotos zie en verhalen dan moet het wel een prachtig land zijn! We zijn erg benieuwd !

Op Schiphol aangekomen gaat er natuurlijk bij ons van alles mis.. komt niet door mij maar vast omdat Sven mee is..

Inchecken... nee we moeten het via zo’n electrisch doe-het-zelf apparaat doen wordt er gezegd. Dat lukt voor geen meter en als we om hulp vragen worden we een soort van negeert of zeggen ze een aantal keer dat ze “zo” komen.. Ondertussen raakt Tatum in paniek omdat ze bang is dat we het vliegtuig niet halen en ik probeer haar uit te leggen dat we nog 3,5 uur hebben.. soort van gefrustreerd reageer ik af op het personeel en soort van geïrriteerd zegt ze dat we bij de business Class balie in mogen checken. Hierna gaat alles gelukkig goed.. helaas geen plekjes meer in het midden maar aan het raam. (In tegenstelling tot de rest van de wereld zitten we niet graag aan t raam)

Ook bij de Duane gaat t goed.. ik geef het pakwerk aan formulieren om Tatum mee te mogen nemen naar het buitenland en die man moet lachen en zegt “zo u heeft wel alles op orde” ik dacht, dan moet je mijn huis is zien.. maar ik lach en zeg dankjewel. Tatum mag zelf een stempel in haar paspoort zetten met een trots en blij bekkie. Toch lief dat ze dat doen..

We vliegen deze keer met Cathay Pacific.. we horen er goede verhalen over dus ik hoop dat dat ook klopt.. ik heb deze keer voorzorgsmaatregelen genomen qua eten en wat koekjes en noodles meegenomen voor Tatum. 16.30 uur zullen we deze keer moeten reizen.. eerst naar Hong Kong met een overstap van 1,5 uur en daarna nog 2 uurtjes vliegen om morgen ochtend (voor jullie vannacht) in Ho chi Minh, Vietnam aan te komen. Waar het volgens mijn weer-app (lees goed) 35 graden is..

Tatum haar opmerkingen vandaag en vergeet niet dat ik gewoon elke keer antwoord geef... “Hoelang nog?, wat gaan we als eerste doen als we aankomen?, Hoelang nog voor dat we gaan vliegen?, ik ben bang dat we te laat komen.. Hoelang nog?, heb je er ook zo zin in mam?” Heb jij er ook zo zin in Sven? “ ik ben wel bang dat we te laat komen” Nou dit ongeveer nog 10 keer... ze is een beetje zenuwachtig geloof ik. Maar dat snap ik..

Ik kijk naar buiten en zie die levensgrote vliegtuigen staan..

Prachtig toch dat dit kan..

Vlucht CX270 bestemming Hong Kong.. We mogen gaan Boarden..

Dag Nederland! Op een goede en veilige vlucht en een onvergetelijke reis💙

1. Oosie:
    Goeie reis lieverds. Heel veel plezier en kijk uit. 😘❤
  2. Joke:
    20 februari 2019
    Yes .... hoog de lucht in boven de wolken waar het zonnetje altijd schijnt ❤️💋🌤
  3. Oma:
    hele prettige xxx
  4. Marjolein:
    20 februari 2019
    Goede veilige vlucht lieve schatten!! ✈
    En geniet!!!
  5. Winnie:
    20 februari 2019
    Nou geniet ze😁 heerlijk toch dat vliegen, en hopelijk lekker eten🤣😘😘
  6. Aless:
    20 februari 2019
    Heel veel plezier. Probeer niet te verbranden met 35 graden. En heb een fijne en goede vlucht.
  7. Linsey:
    Hele goede reis!! Geniet ervan!! Dikke kus!!😘😘
  8. Marianne:
    Goede vlucht!
    Als je je verveelt kan je tenminste nog naar buiten kijken 😉
  9. Kim:
    21 februari 2019
    Goede reis!! 😘😘
  10. Renée Palm:
    21 februari 2019
    Geniet van jullie vakantie. Heel heel veel plezier.