Nu met zijn 3tjes op reis!

10 juni 2017 - Nederland, Nederland

Ik was natuurlijk erg verwend geraakt door Thailand. Ik besefte daarna dat ik een verre reis maken nog mooier vond dan zomaar een vakantie naar een resort in Europa. Natuurlijk blijft dat ook leuk om te doen maar dat had ik al genoeg gedaan. Een rugzak op en gewoon zien waar je terecht komt in een land waar alles zo relaxed, vrij en mooi is vind ik fantastisch! Ik wil meer reizen en Tatum de wereld laten zien. Sven had dezelfde gedachten als mij alleen hij had al heel veel van dit soort reizen gemaakt. Maar gelukkig is hij er ook nog lang niet klaar mee dus we zaten op 1 lijn. Toen kwam dat moment dat we moesten gaan kiezen... Met zijn 3tjes een verre reis maken leek mij gelijk geweldig om te doen! Sommige mensen hebben daar een mening over maar dat zijn meestal de mensen die de wereld daar nog niet kennen. Tatum had al sinds mijn vorige reis gezegd dat ze naar Thailand wilde want ze wilde ook de dingen zien die mama had gezien. We keken toch verder, want ja Thailand had Sven al 7 keer gezien en ik ben er vorig jaar ook nog geweest. Aangezien we in juli gaan moesten we een aantal plekken van ons lijstje schrappen voor deze reis omdat we die beter in de Nederlandse winter kunnen doen. Ach voor de volgende keer dan ;) We waren er toch wel weer snel uit dat we richting Azie wilde want na heel veel inlezen op forums werd dit toch wel aangeraden om als verre reis met kinderen mee te beginnen. Thailand kennen we al maar ik heb nog lang niet alles gezien en toch zou het blijven knagen dat ik daarheen wil met Tatum. Dus waarom niet gewoon nu? Het is een zeer kindvriendelijk land, het is er veilig, we weten waar we moeten zijn en er is genoeg te doen. Laten we dus beginnen met de reis die we kennen maar nu ik dit zeg bedenk ik me "deze reis kennen we helemaal niet". Want deze keer zal het met zijn 3tjes zijn, deze keer zal het dus een totaal nieuwe reis zijn.

We gaan het wel iets anders doen als wat we gewend zijn omdat we bepaalde zekerheid willen hebben met die kleine erbij. We gaan dus niet teveel eiland hoppen maar we zullen ook niet op 1 plek blijven.

Over 4 weken zullen we vertrekken. 10 juli vliegen we vanaf Amsterdam Schiphol richting Frankfurt om over te stappen in ons vliegtuig richting Bangkok. Waar we op 11 juli aan zullen komen.

Tatum heeft er ontzettend veel zin in en verteld tegen iedereen hoever ze gaat vliegen. Ze heeft een echte junior backpack gekregen en pakt deze keer op keer opnieuw in om te kijken wat ze allemaal mee kan nemen.

Spannend vind ik het wel een beetje maar eng totaal niet! Het is een geweldig land en ik ben ontzettend trots dat ik deze reis met Tatum en Sven mag gaan maken.

We gaan aftellen!

1. Joke:
    14 juni 2017
    De genen van mama, die wilde op deze leeftijd ook al naar Afrika!
    De wereld ligt nog voor jullie open en geniet ervan zolang het nog kan! (Als maar niet een te lange tijd van huis isWant kan jullie zolang niet missen)
  2. Oosie:
    14 juni 2017
    Weer een ontzettende mooie uitdaging. En hoe geweldig is het om dat met je lieve mooie meisje en sven natuurlijk te gaan doen. Trots op jou. Maak er weer een mooie reis van. Xxx
  3. Oma:
    15 juni 2017
    wens jullie een prettige en veilige reis.geniet er van .Zie echt uit naar je verslagen.Maar zal ook blij zijn als jullie weer gezond thuis zijn.xxx