Onze reis begint...

10 juli 2017 - Rotterdam, Nederland

Zo we zijn er klaar voor, de tassen zijn ingepakt en staan bij de deur... over een paar uurtjes zullen we hoog in de lucht zitten. Tatum is behoorlijk zenuwachtig maar niet alleen Tatum. Bij ons gaan de zenuwen nu ook wel door ons lijf heen. Tatum kan niet stil zitten maar we laten haar maar razen want dan is ze straks lekker moe en kan ze hopelijk een paar uur slapen in het vliegtuig. Dit vind ik ook best een spannend stukje, hoe zou ze t doen in het vliegtuig? Zal ze zich vermaken want ja het is best een lange rit! Maar ook dit komt vast goed :)

Ik vind het leuk om deze blog weer bij te houden en nog leuker dat jullie zo enthousiast waren toen ik t doorgaf!

Ik moet zeggen dat ik het best knap van mijzelf vind dat ik Tatum haar spullen, mijn eigen spullen en een zwemvest in mijn tas heb gekregen. Ja ! En ik heb nog ruimte over ook ;) nu is het best een behoorlijk grote tas hoor.

We gaan richting de trein! Om 17.00 uur moeten we op Schiphol staan, waar we om 20.00 uur het vliegtuig in zullen gaan om richting Frankfurt te vliegen. Daar gaan we dan.. onze eerste verre reis met elkaar!

1. Joke:
    10 juli 2017
    Dikke keel en natte ogen maar vind het zo leuk voor jullie ! Hoop idd dat ze lekker slaapt straks . LoveU
  2. Oosie:
    10 juli 2017
    Ook ik ben best zenuwachtig haha. Wat een spanning en ervaring. Hoe goed je het gedaan hebt met je spullen. Hoe goed je het doet als moeder. Tatum zal vast en zeker slapen in het vliegtuig. Heel veel plezier. Kijk uit. Maar vooral genieten. Dikke kus love jullie ❤
  3. Marianne:
    Goed voorbereid zie ik!
    Geniet er maar van!
    XXX
  4. Linda:
    10 juli 2017
    Zo leuk dat je ons op deze manier weer mee laat genieten van jullie avontuur. Het komt vast helemaal goed met die kleine stoere meid. Kijk haar lopen met haar rugzak op. Om te smelten.
    Geniet van de reis en van elkaar en graag heelhuids weer terug.

Enne......hoe krijg je het voor elkaar in 1 rugzak en ruimte over? Ik heb minstens 1 renault station nodig en dan wil ik alsnog een dakkoffer hahahaha.
    Veel liefs
  5. Jan polak:
    10 juli 2017
    Linnpin ze zijn jong, dus tandenborstel, en pinpas, meer niet, ze leven van de liefde en een kipnugget
  6. Estrella:
    10 juli 2017
    Wat een geweldig avontuur!
    Wens jullie een veilige en super reis samen! ♡☆
  7. Oma:
    10 juli 2017
    Spannend allemaal ,leuke foto's nogmaals prettige vakantie en heel veel plezier.
    dikke kussen ...oma