Welkom op mijn reisblog!

29 december 2015

Ik ben allereerst een trotse mama van een mooi, lief bijzonder meisje van 4 jaar oud en ze heet Tatum. Daarnaast ben ik Jeanine die nooit weet wat ze wilt, vrij impulsief is, moeilijke 1,5 jaar achter de rug heeft en het soms nog steeds niet makkelijk heeft. Ik heb 2 lieve ouders een zus en lieve vrienden! Ik leef al 9 jaar in een mannen wereldje als politieagente, maak genoeg mee op straat maar zou mijn werk niet willen missen!

Een aantal redenen waarom ik deze reis ga maken. Ik ga een moeilijke periode afsluiten.. Een ziekte die mij over wilde nemen.. Ik altijd behoorlijk afhankelijk was en nooit had gedurfd alleen te gaan reizen. Ik nu weet dat ik het alleen kan.. Ik ben er nog niet maar sta er nog steeds, ik ben lichamelijk weer gezond en hoop op een dag de ziekte waarmee ik elke dag deal te overwinnen.. Misschien dat deze reis mij kan helpen... ik ben een sterkere mama geworden, ik ben een sterker persoon geworden, ik heb veranderingen doorstaan.. Ik ga nu een droom waarmaken..Maar ik ga ook mezelf zoeken want die ben ik halverwege wel een beetje kwijt geraakt of misschien nooit geweest. Ik weet het niet.. Ik ga in iedergeval genieten! Thailand ik kom eraan!

1. Reislogger:
    29 december 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!