Nog 17 dagen... voorbereiding!

2 januari 2016 - Dordrecht, Nederland

Het word nu toch wel spannend want de datum van vertrek komt dichtbij.. ik moet nu even tegen mijzelf zeggen jeanine je bent voorbereid! vaccinaties zijn binnen.. tickets zijn geprint.. backpack staat klaar met alle spullen ernaast.. de afspraak met het weeshuis staat vast.. route zit ongeveer in mijn hoofd en staat op papier... Kleine wijziging want koh phi phi schrap ik op advies van een collega en dit word koh lipe! Morgen even naar kijken hoe het zit dan zit kwa reis afstanden.. Verder heb ik vrijwel alles gehaald alleen nog mijn ehbo kit. De lijst ga ik vandeweek nog even doornemen.

Vanavond ben ik begonnen aan de advent kalender voor Tatum.. Ik moet zeggen ik vind dat ik het leuk gedaan heb. Voor elke dag een kaartje met een opdrachtje, filmpje, tekst of een verassing..

Ik heb de komende 2 weken veel vrije tijd om de laatste voorbereidingen op mijn gemak te doen. Ik wil niks op t laatste moment doen want ik ken mezelf een beetje .. stresskip ja.. En er is een klein meisje die mama's aandacht verdiend deze 2 weken dus die stresskip gaan we niet binnenlaten!

Nog 17 dagen dus..

1. Kelly:
    2 januari 2016
    Topper! Ben mega-trots op jou!
    Ga genieten van alle mooie dingen en kom terug met een geweldige herinnering!

Succes nog even met de laatste voorbereidingen.. Hou van jou!
  2. Oosie:
    2 januari 2016
    Geweldig lieffie alles voorbereid. Ook ik megatrots op jou want je doet het toch maar even he. Geniet nog even van je laatste 2 weekjes met je meissie. Love you xxx
  3. Sylvia:
    6 januari 2016
    Superstoer Jeanine! De voorbereiding is het halve werk. Als dat goed in elkaar zit kan je lekker van je trip genieten! En zo te horen zit het wel goed met de voorbereidingen. Ben heel benieuwd naar alle berichten die je op je blog gaat plaatsen en ook de vele fotos! Dikke kus van Coen en mij!