Doei Bangkok !

14 juli 2017 - Bangkok, Thailand

Kinderen zijn hier sowieso al een attractie maar Europese kindjes helemaal! Tatum word constant aangeraakt en bekeken.. er pakte zelfs iemand haar vast om even te kroelen, uhmmm ja dat zijn wel rare dingen voor ons kille Hollanders. Vanmiddag ging ze haar haren laten vlechten en toen kwamen ze zelfs fotos van haar gezicht maken. "Oh She is so beautiful !" De vrouw die haar haren vlocht legde uit waarom.. ze heeft rode lippen en rode wangen, dat is beroemd in Thailand Vertelde ze.. Tatum vond t de eerste 2 dagen een beetje lastig hoe ze ermee om moest gaan maar ondertussen zwaait ze als een koningin als ze merkt dat ze weer bekeken word.

We waren natuurlijk pas rond 12.30 uur wakker dus de dag was kort. Aankomende nacht moeten we namelijk ons bed uit omdat we om 5.45 uur zullen vliegen naar Chumpon. Vanaf daar gaan we met de boot naar Koh Tao.

Maargoed even naar vandaag we zijn naar een prachtig groot park gegaan waar een speeltuin was. Daar op de weg liepen komodovaranen. Die zat daar gewoon ff een gigantische vis op te peuzelen. Ik vind het prachtig de dingen te zien die je niet dagelijks ziet en dat maakt het hier allemaal zo gaaf.

Vervolgens zijn we naar MBK shoppingcentrum gegaan, 7 verdiepingen hoog met alleen maar spullen!!! Of zooi zoals mijn pa het zou noemen ;) we hebben daar echt perfect gegeten, het middag eten was avondeten geworden. Deze keer werd het Mexicaans (als je dan toch in Thailand zit hè)

Terug met de tuktuk en hop Tatum nog even t zwembad in gedoken, Sven en ik een biertje erbij gepakt en op het terras bij het hotel bij zitten komen van vandaag. We hebben het heerlijk! Maar we zijn er aan toe om weg te gaan uit het hectische Bangkok en richting het strand te gaan.

Oké even voor de entertainment..ken je dat verhaal van dat meisje die alleen op reis haar pinpas verloor? Ja je weet wel die toen aan haar backpack reis in Thailand was begonnen en dus geen pinpas en geen creditcard meer had.. geen geld op kon nemen en zo elke keer via Western Union geld op moest laten sturen vanuit Nederland. Nou dat meisje, of zeg vrouw die verloor verder nooit iets.. alleen toen.. nou diezelfde kreeg het nu ook weer voor elkaar (hoe dat is de vraag) dat was ik dus... gelukkig was ik deze keer voorbereid en heb ik extra pinpas en een werkende creditcard meegenomen. Vergat alleen even de pincodes hiervan.. maar dat is bijzaak.. gelukkig ook een vent bij me deze keer, toch handig ;)

Entertainment deel 2: ik heb mijn neus geschoren, nu zie ik er dus uit als pipo de clown met een rode snee in mijn neus. Ik zal uit proberen te leggen HOE ik dat voor elkaar kreeg.. ik zal het kort houden.. je gaat douchen en denkt je oksels te gaan scheren, je draait je hoofd, kijkt wat schuin of je goed zit en schiet uit met je scheermes naar het puntje van je neus.. zo dus....... (bloeden als een rund he ;))

Die nacht slapen we een heel stuk korter, we waren natuurlijk al niet echt moe doordat we zo behoorlijk lang hadden uitgeslapen en de wekker stond om 02.40 uur. 03.00 uur kwam de taxi ons halen en ondertussen zitten we op het vliegveld te wachten tot ons vliegtuig gaat vertrekken om 05.45 uur! We gaan instappen.. vlucht DD7610 naar Chumpon! Het zal een uurtje vliegen zijn. Dan gaan we met de bus en dan met de boot naar onze nieuwe bestemming Koh Tao. Zon zee en strand! We hebben er zin in :)

Doei Bangkok!

1. Joke:
    14 juli 2017
    Idd Jeanine hoe krijg je het voor elkaar !!
  2. Joke:
    14 juli 2017
    Hahaha is het niet van die grote pullen bier dan toch van een scheermesje een snee in je neus
  3. Linda:
    14 juli 2017
    Hahahahaha Jeanine dat lukt echt alleen jou.
    Leuk om te zien dat beermuis ook in Thailand is❤
  4. Oosie:
    14 juli 2017
    Omg ninoos dat heb jij weer hahaha. En hoe krijg je het voor elkaar weer die pinpas. Geniet lekker van zon, zee en strand. Vergeet je neus niet te smeren waahaha. Dikke kus xxx
  5. Wendy:
    1 woord: Geweldig!
    Hahaha ik ga stuk
  6. Joke:
    15 juli 2017
    Ik heb al 30x de foto's bekeken, zo leuk!
    Tatum had ook idd makkelijk Mulan kunnen heten
  7. Marjolein:
    15 juli 2017
    Super leuk om het zo te lezen en de foto's te zien. Geniet er maar lekker van moppies. Xxx van ons