Hallo Bangkok

11 juli 2017 - Bangkok, Thailand

Van de tram naar de trein om daar richting Schiphol te gaan... Na 10 minuten zei ze: "hier vind ik dus niks aan he" Uhm goed dat treinreisje hoeven we dus ook niet meer te doen. ;)

Op Schiphol hebben we de tassen afgegeven, wat gegeten en toen gingen we door de controle heen... Daar ging die tas door de scan... en toen moest die open gemaakt worden.. ik stond al te bedenken wat ik erin had gedaan wat waarschijnlijk niet mocht maar wat was dat nou? En toen kwam die schattige etui van frozen naar voren waar een lief klein panter schaartje in zat.. oh shit.. daar had ik niet overna gedacht :( voel je m aankomen? BRULLEN! "Ze pakken mijn schaar af!!" ja hoe ga je dat een kind uitleggen? Dus ik probeerde het: "nou Tatum, als je je verwond is er geen ziekenhuis in de lucht dus daarom mag er niks scherps aan boord" antwoord: "ik knip al heel lang niet meer in mijn vingers hoor" nog harder brullen want ja opeens was dat panter schaartje het mooiste en leukste schaartje wat ze ooit had gehad. Tja...

Maargoed na 30 natte minuten kon ze haar schaar loslaten en zijn we naar onze gate gegaan. Wachten .. wachten... En toen was het tijd om te gaan boarden... er werd omgeroepen: "gezinnen met kleine kinderen eerst" en toen riep er 1 heel hard naast me : "dit gaan we vaker doen!" Toch hebben kinderen zo zijn voordelen hè Sven ;) vlucht LH0999 daar gaan we dan.. Dag Nederland!

Na een uurtje werd de landing ingezet op Frankfurt. Overigens hele fijne landing en dat ervaren we met de tweede vlucht ook weer! Fijne maatschappij Lufthansa :) Maargoed we waren later vertrokken dus kwamen we ook later aan.. om 21.15 uur moesten we weer gaan boarden alleen we kwamen pas om 21.15 uur aan!

En om het allemaal nog spannender te maken was het vliegveld levensgroot, liepen we verkeerd en vergeet de douane niet, die moesten we ook nog door. En ja daar stonden een aantal rijen en WIJ gaan natuurlijk in de rij staan met zoals Sven t noemde "de bijzondere gevallen". Nadat we eindelijk door die douane heen waren zijn we gaan rennen! Voor Tatum maakte we er een spel van en die vond t machtig. We kwamen 5 minuten voor "gate closed" aan!

Oké bezweet en moe van het rennen lopen we vliegtuig nummero 2 binnen en deze ziet er een tikkeltje anders uit. Luxe groot en ieder zijn eigen tablet! Heerlijk deze vliegtuigen bedenk ik mij. De reis verloopt prima, Tatum is ontzettend lief.

Waar ze normaal na 5 minuten vraagt of we er al zijn (Efteling bijvoorbeeld of simpel de mac donalds) nu niet.. ze vecht tot 01.45 uur tegen haar slaap. Vermaakt zich tot die tijd prima en geeft dan op. Ze slaapt tot 06.45 uur en word gezelliger wakker dan een ieder ander in het vliegtuig.

Overigens tip van koop 5 kadootjes om ze bezig te houden die ging nu niet zo op.. t is dat ik aan het tweede kadootje dacht en op t laatste moment nog gaf. Denk dat dit gelukje ook is omdat we Snachts vlogen maar echt ze heeft het top gedaan! Ik zit nu dus nog met 3 kadootjes maar die bewaar ik voor later :)

Ja hoor! Daar is eindelijk om 08.00 uur het vertrouwde zinnetje! "Zijn we er al"?

En na een uurtje kon ik zeggen:

"Ja we zijn er AL" ;)

Hallo Bangkok!

1. Oma Yvonne:
    11 juli 2017
    Fijn dat de reis goed is gegaan. Geniet van al het moois daar.
  2. Deborah:
    11 juli 2017
    Haha heerlijk dat het zo goed ging met Tatum! Enne die kado's komen later in de reis of op de trug weg nog wel van pas ;) Heeel veel plezier :)
  3. Rox:
    11 juli 2017
    Heerlijk dat dan toch dat vertrouwde zinnetje kwam Liefie! Trots op dr❤️ Love you
  4. Wendy:
    11 juli 2017
    Was toch nog ff spannend dus! En wat goed van Tatum zeg.
    Hele fijne vakantie saampjes x
  5. Terry:
    11 juli 2017
    Super, nu al een belevenis! Geniet!!
  6. Oosie:
    12 juli 2017
    Heerlijk dat alles goed is gegaan. Wat een beleving is dit al en wat heeft ze het goed gedaan zeg ❤❤. Heerlijk genieten van jullie reis. Dikke kus voor alle 3 xxx
  7. Helmie:
    12 juli 2017
    Super! Alles goed verlopen! Leuk het zo te lezen geniet er lekker van