Vliegend slapen

29 december 2022 - Bangkok, Thailand

Een reis van 11 uur werd vertraging en nog een beetje vertraging… maar moet zeggen dat alles verder soepel verliep! We konden overal makkelijk doorlopen en overal was het lekker rustig. Rune viel in slaap tijdens het opstijgen en wilde nergens meer wakker voor gemaakt worden. Tijdens de landing 11 uur later werd ze pas wakker!

De vlucht was prima, weinig beenruimte of überhaupt ruimte. Maar wat wil je met een dreumes op je schoot die de meest comfortabele houdingen aannam. Oh en het eten was niet echt fantastisch. Maargoed ik weet eigenlijk niet of ik ooit fantastisch eten op heb in een vliegtuig. De vlucht was wel super rustig, vrijwel geen turbulentie. Qua personeel was het oké maar heb leuker en gezelliger meegemaakt oftewel niet fantastisch EVA air. Gewoon goed!

Ja en dan sta je in Bangkok, alles verliep daar ook soepel alleen moesten we best lang wachten op een taxi. Hier moet je dan in een rijtje staan voor een ticket en dan krijg je een taxi toegewezen. We hebben een uur in de taxi doorgebracht en toen kwamen we aan bij ons hotel New Siam Riverside. Dit hotel hadden we al vaker geboekt en is prima voor 2 dagen Bangkok. Lees: geen luxe, koud zwembad, simpel. Maar zoals ik zei het is prima!

Nadat Sven zijn ultieme moment heeft gehad (korte broek, warmte met een biertje in zijn hand) zijn we wat gaan eten in één van de hectische maar oh zo leuk verlichte straatjes van Bangkok… Rune had er weinig van in de gaten want die was weer in slaap gevallen. Tatum haar ogen glinsterde weer toen ik naar haar keek. Die vind dit allemaal zo prachtig. Mensen, muziek, lichtjes en allerlei chaotische verkopers met allerlei onzin maar voor Tatum geweldige frubbel dingetjes.

De Thaise lucht die je al ruikt als je het vliegtuig uitloopt ruik je hier overal. Iedereen die lacht, vriendelijk en je voelt je zo welkom in de land. Dat wisten we al natuurlijk maar is toch weer bijzonder om te ervaren.

We hielden onze avond niet lang vol, moe!

22.00 uur vielen we in slaap. (Rune sliep al) Het is nu 08.00 uur in de ochtend en alles slaapt hier nog steeds.

We hebben maar 1 dag in Bangkok want morgen vliegen we naar Chumphon. Vandaag gaan we dus wat leuks doen, geen idee wat want we zijn zo lekker voorbereid. Eerst maar even kijken of hier alles nog eens wakker wilt worden.

1. Dennis Brookman:
    29 december 2022
    Fijn dat het zo lekker soepel verloopt nu. 🙂
  2. Marianne:
    29 december 2022
    Jullie zijn er en kunnen in ieder geval uitgeslapen aan de dag beginnen ,dat is fijn!
  3. Joke:
    29 december 2022
    Vandaag gewoon niks doen en alleen maar rusten dat lijkt mij het verstandigste!!
  4. Ingrid:
    29 december 2022
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, en idd een dag rust nemen kan geen kwaad.😁
  5. Winnie:
    29 december 2022
    Fijn dat je lekker dagje kan uitrusten! Veel plezier🙏💕
  6. Renée Palm:
    29 december 2022
    Gelukkig dat Rune door alles heen heeft geslapen! Mooie dagen nog in Thailand.
  7. Tim Bakema:
    29 december 2022
    Jullie zijn in ieder geval goed aangekomen! En nu heerlijk genieten van het prachtige Thailand! Have fun!
  8. Marjolein:
    ❤️❤️❤️❤️Knuffel voor jullie 4
  9. Mario:
    Mooie plaatjes zeg!
  10. Wendy:
    29 december 2022
    Dit ziet er al heerlijk uit!
    Flinke rugtas nog hoor, die Tatum heeft 😂
    Hopelijk gaat het al wat beter met Rune.
    😘
  11. Wendy Van der Veken:
    5 januari 2023
    Misschien een goede massage in Bangkok voor 3 euro 😜. Knap je ook enorm van op na het vele reizen. 🤣😊