Vakantie is begonnen

15 januari 2016

Zo mijn laatste avonddienst zit erop... mijn vakantie is begonnen! nu gaat het heel dichtbij komen. Over 5 dagen zit ik nu hoog in de lucht. De zenuwen zijn best actief in mijn lijf. Het is een dubbel gevoel kwa vertrekken Ivm mijn vader.. maar gelukkig hou iedereen hem hier zo goed in de gaten dat ik er vertrouwen in moet hebben dat het goed komt.

De pot die ik op het bureau had staan met het ingezamelde geld voor het mercy centre heb ik vanavond meegenomen. Morgen avond haal ik die uit de salon op en dan ga ik samen met Tatum tellen hoeveel we binnen hebben gehaald. Ze wil van zichzelf speelgoed meegeven voor de weeskinderen dus probeer genoeg ruimte over te houden in mijn backpack. Dat word passen en meten maar komt goed!
Ik vind het leuk om Tatum hierin te betrekken.. ik wil haar hierdoor een klein stukje laten zien dat niet alle kindjes op de wereld het zo goed hebben. Zij zelf vind het interessant dus dan heb ik haar aandacht. Ze zei: "Volgende keer wil ik mee mama! Ik wil ook kindjes helpen" nou dat word een nieuw doel.. voor ons saampjes..

Het weekend ook nog even contact opnemen met Christine van het Mercy Centre..

Van mijn zus heb ik een ereader geleend om mee te nemen.. nou dat word wat... jeanine die gaat lezen? Dat betekend dat ik stil moet gaan zitten.. rust? Wie weet krijg ik dat voor elkaar!

Ik heb steeds meer vertrouwen in mezelf dat dit me gaat lukken.. heb me doel voor ogen en dat scheelt..

Ik ben er dus bijna helemaal klaar voor om te vertrekken!

1. Estrella:
    15 januari 2016
    Spannend! Maar leuk! En lief en leuk dat je het samen met Tatum kunt doen. En goed voorbereid is het halve werk kan je dubbel genieten, ik heb er ook alle vertrouwen in, elke weg is goed! Succes de laatste dagen, liefs! ♡☆
  2. Linda:
    15 januari 2016
    Lieve Jeanine, Goed dat je doorzet, ondanks het dubbele gevoel. Wij letten hier aklem aal op jouw paps dus dat gaat goed komen.
    Ik denk dat de e-reader ongebruikt terug gaat naar Rox want dat stil zitten zie ik nog niet helemaal voor me, maar verder heb ik er meer dan alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt. Veel liefs
  3. Bobby:
    15 januari 2016
    Super schat!! You can do it!!
  4. Marjolein:
    19 januari 2016
    Lieve schat!
    Ga!!!! Leef!!!! Geniet!!!! Kom terug!!!
    Heel veel liefs en kussen ❤❤