Doeiiii Bangkok!

22 januari 2016 - Thailand, Thailand

In het vliegtuig van Bangkok naar Surat Thani, wat vertraging doordat een paar Fransen het nodig vonden om de boel op stelten te zetten. Sensatie was het wel om te zien maargoed nu 12.00 uur en zijn aan het opstijgen. Vlucht zal een uurtje duren..

Bangkok was gaaf.. zeker in de avonduren, veel live muziek in de straat Khao San road.. de plek waar veel backpackers rondhangen. Overal kraampjes met alles wat je kan bedenken voor een habbekrats.. NIKS KOPEN JEANINE! Ja ja heb t volgehouden.. eettentjes ook echt overal met ook alles wat je kan bedenken...zelfs geroosterde spinnen!! En niet van die kleintjes...... eet iemand dat op?? Mijn opa zou het gedaan hebben vermoed ik..
Op straat kan je je overal laten masseren.. ook dit kost bijna niks... ik heb behoorlijk wat gelopen en had pijn in miin voeten dus dacht waarom ook niet.. HEERLIJK! vond t wel een behoorlijke luxe en gaf even een dubbel gevoel omdat ik een paar uur daarvoor in het weeshuis zat met pure armoede..

Smiddags naar het politiebureau gelopen.. was even zoeken en overal vragen.. toen ik daar aankwam kwam er een politieagent aanlopen die vroeg of ik in de problemen zat.. ik vertelde dat ik bij de Nederlandse politie werkte en liet mijn pasje zien.. echt geweldig hoe die man reageerde! Gelijk mijn hand vastpakken.. zijn collegas roepen hahha.. toen ik mijn vaandel pakte om te ruilen gimg hij gelijk zijn eigen shirt kapot knippen... just a moment just a moment bleef hij zeggen.. ik zei doe er maar 2, ook in voor de chef Ron die spaart ze.. super leuk hoe die man reageerde..hup 2e mouw!
Ik heb er een uur gezeten.. was best gezellig,  ook 2 ieren leren kennen die bestolen waren het was best leuk gezelschap!

Ook ben ik nog naar de grootste liggende boedah geweest van 45 meter lang.. daaromheen is een soort tuin waar ik even heerlijk heb gezeten..2 bladzijdes gelezen... niet lang dus maar moet nog even me rust vinden.. ik heb best heen en weer gerend in Bangkok dus moet mezelf even afremmen.. ik wil weer eens teveel :)

Overal rijden Tuk tuks.. super grappig.. racemonsters. Kennen geen verkeersregels.. maar je bent snel op plaats van bestemming.. ook de taxi's zijn niet te tellen.. maar heb wel gemerkt dat ik uit moet kijken want sommige zijn afzetters..
Dat verkeer in Bangkok is hectisch hectisch en nog hectischer... autos gaan van links naar rechts en iedereen vliegt overal NET tussendoor.. je moet gewoon vooral niet kijken... maar toch heeft die drukte iets... ik moet zeggen dat ik me gelijk fijn voelde hier.. je voelt je welkom.. ik kan precies zeggen wat het is maar is een gevoel..

Vanochtend uitgecheckt in mijn hotel Siam 11..   Super hotel..schoon..niet duur.. echt goed geholpen daar, goed te eten en goede plek, net uit de herrie van Khao San Road maar toch om de hoek.. t enige nadeel was het bed.. steenhard! Maar mijn kamer verder toppie!
Bedankt Sven!

Nu ondertussen is de landing ingezet.. het is 12.40.. straks de boot pakken naar Koh Tao.. zon zee strand!

Hallo Surat Thani!

1. Wendy:
    22 januari 2016
    Super mooi je foto's en heel leuk om je verhalen te lezen. Gelukkig zit je niet in zo'n vissersbootje uit de film haha
    Je hebt gedaan waar je geld voor hebt ingezameld, dat is heel knap van je! Nu niet meer schuldig voelen en lekker gaan genieten.
    X
  2. Oosie:
    Hallo Surat Thani en hallo Ninoos
    goed van jou zeg NIKS gekocht he haha.
    en wat heerlijk dat je even die massage hebt gedaan.
    machtig dat de politie daar zo geweldig reageerde en dat je voor Ron ook een mouw hebt kunnen bemachtigen. Gaaf.
    wat zou jij even heerlijk gerelaxt hebben bij die Boedah tuin en zelfs gelezen. Het mot toch niet gekker worden haha. Geniet heerlijk die 2 dagen in je geweldige kamer. Love you dikke xxx
  3. Deborah:
    Super gaaf die fotos! Lekker genieten meid Xxx
  4. Sven:
    23 januari 2016
    Ohja, harde bedden. Had ik dat nou net weer niet verteld? :)
    Veel plezier op Koh Tao!