Koh Tao

23 januari 2016

Zit in een eettentje aan het strand en kijk over het water uit waar vissersboten liggen... die gene die je normaal op plaatjes zie die zie ik nu in het echt..het is prachtig hier in Koh Tao.. De reis ernaar toe was alleen langer dan verwacht.

Nadat ik eerst de fout had gemaakt om geen bus en boot ticket te kopen.. De hoofdprijs betaalde voor de taxi naar de pier en hard moest duimen of er een uitvaller was op de boot daar wat mensen leren kennen die me hielpen en jeeeeee ik mocht mee op de boot ! Vervolgens uren op de boot had gezeten kwam ik ipv 14.00 uur pas om 21.00 uur aan in mijn accommodatie The Earth House...met in totaal 10 bungalows dus heel klein.. er zitten daar veel Finnen. Super lief gingen gelijk eten voor me bestellen want dat had ik nog niet kunnen doen die middag en avond.. even later zat ik aan een pita chicken met nog iets.. ik heb geen idee wat ik allemaal eet maar t is lekker! En Bier kreeg ik in mijn handen gedrukt.. het was gezellig en heb beetje zitten kletsen.. mijn Engels word steeds beter!

Ik slaap in een rieten hutje midden in de rimboe.. t heeft echt een WOW effect het is prachtig! Die nacht sliep ik op een heerlijk matras.. moet alleen zeggen dat ik soms even wakker werd met t besef dat mijn deur geen slot heeft..

Ik heb mijn route aan moeten passen en zal ik morgen niet naar koh Sok gaan want dat is 10 uur varen met de nachtboot en dat voor 1 dag vind ik iets te gek... ik wil te veel besef ik.. Dus word het tijd voor de rem.. die heb ik vandaag erop gezet..

Mijn dag verloopt verder met veel lopen en daarna aan t strand zitten want heb blaren op mijn voeten.. ook de fullmoon party vanavond schrap ik van mijn lijstje.. ik zou dan de boot van 15.30 uur hebben en terug zou die pas de volgende ochtend gaan om 9.30 uur... t duurt 2 uur voordat ik er ben.. en geen zin om een hele nacht met wezeloze op t strand te verblijven.. Hier om me heen hoor ik "ja het is leuk maar iedereen is dronken zitten onder de drugs en zijn gek.. nou weetje aangezien ik geen alcohol wilde drinken in mijn eentje daar.. en er zijn genoeg feestjes op deze eilanden dus doe dat wel ;) en zo niet ook goed.. vermaak me best!

Ik vind langzaam bij beetje rust.. kan alleen nog niet lang op me kon blijven zitten dus verplaats elke x ... maar ik geniet van het uitzicht en zeg iedere keer WOW! Morgen ochtend om 10 uur ga ik snorkelen.. dat schijnt hier DE plek te zijn om te doen!

Ik denk dat ik morgen naar koh Samui vaar.. en zie dan daar wel waar ik terecht kom..

Bedankt dat jullie meelezen en voor alle lieve en leuke reacties elke keer :) xxx

1. Estrella:
    23 januari 2016
    Wat een avonturen :) en het ziet er prachtig uit! En ook mooi dat je geniet ipv wilt doen. Enjoy! ♡
  2. Oma Yvonne:
    23 januari 2016
    Wat een reis, maar aan de foto's te zien de moeite waard. Die rust in je kont zal echt wel komen. Je bent tot nu toe alleen maar druk geweest. Lekker lezen rusten en inderdaad zo'n
    Geniet.xx
  3. Deborah:
    23 januari 2016
    Beter hoor dat je even iets langerdaar blijf,je komt tenslotte ook een beetje voor je rust,een beetje dan he ;)
    Veel plezier met snorkelen morgen Xx
  4. Stef:
    24 januari 2016
    Verstandig Jeanine! Even stilstaan en dingen goed in je opnemen! Zie je... Je kan het wel!
    En ja... Met Finnen kom je niet echt onder alcohol uit haha, maar vaak gezellige mensen.

Klinkt allemaal erg leuk! Geniet ervan!!
  5. Tim en Jell:
    24 januari 2016
    Gaaf! Klinkt goed je bent lekker aan het genieten.
  6. Michelle:
    24 januari 2016
    Super leuk om allemaal te lezen !
    Ben blij dat het allemaal goed gaat en dat je ook op jezelf let ;) heel veel plezier nog en ik kijk uit naar je volgende reisblog !
    Have fun, take care xxxxxx