Instappen..

19 januari 2016

Ik zit te wachten tot de gate open gaat op Amsterdam schiphol... mag zo in gaan stappen... poeh afscheid nemen was toch wel even slikken, los van dat ik er niet zo'n ster in ben waren onze afgelopen weken best zwaar thuis en vond ik t dus best lastig... ook mijn kleine meid was erg kroelerig en voelde even tegen mijn natuur in om afscheid van haar te nemen. Maar ik zei al.. voor je het weet ben ik weer terug!

En toen ik dus bij de douane kwam keken die gasten nergens naar... had te veel vloeistof bij me maar ik had tranen en die man was zo lief... nooit meegemaakt zulke lieve douane mannen haha. Tas werd zo meegegeven! Zo doe je dat dus ;) Op naar de zon warmte en weg met die winterkleren... jas afgegeven aan pa en ma.. ik ben die kou zat dus komt goed uit ;)

Daar ga ik dan! Op naar Zürich waar ik over zal stappen om 16.30 uur.. en om 17.30 uur weer in zal stappen in mijn vliegtuig richting bangkok... ik kom nog is ergens

Dag Amsterdam!
Boarden gate B17...

1. Oosie:
    19 januari 2016
    Bye bye schat..heel veel plezier..geniet en weer veilig terug. Love you xxx
  2. Estrella:
    Goede reis!
    Mooi hoe mensen reageren als je je werkelijke zelf toont al schreef je douane mannen en je bent natuurlijk een prachtige dame ;)
    Liefs!
  3. Kris:
    19 januari 2016
    Ik sta ook iedere dag te janken bii de douane maar er kan geen grijns vanaf bij die mensen

Veel plezier nichie, genieten!
  4. Stef:
    19 januari 2016
    Lieverdje!! Is altijd enorm spannend, maar gaat helemaal goedkomen!! Doe wat je altijd al wilde doen, wat je hart zegt dat je moet doen en geniet ervan!!
    En gelukkig voor ons.... Voor we het weten ben je terug! Xxx
  5. Pap's:
    19 januari 2016
    Je was eerder in Zurich dan wij thuis,HIHI grapje
  6. Oma Yvonne:
    20 januari 2016
    Een hele reis. Haal er uit wat er in zit voor je en geniet
    Pas goed op je zelf. Xx
  7. Winnie:
    20 januari 2016
    Lieverd ik vind het geweldig wat je doet! Wat een ervaring. Geniet ervan. Ik vind het geweldig om je reisverhaal te lezen. Dikke kus