De reis...

20 januari 2016

Daar zit ik dan.. mijn vlucht naar Zürich waar ik elk moment weer zal landen om over te stappen naar het vliegtuig richting Bangkok.. vliegen zal ik er in totaal iets v an 15 uur over doen..op Amsterdam was er wat vertraging dus ongeveer 3 kwartier later vertrokken.. oke hoe zal dat dan straks gaan met mijn vlucht naar bangkok? Wachten ze netjes op mij of moet ik gaan rennen? Ach ze wachten maar lekker ;)
Swiss airlines netjes goed geregeld! Kreeg een chocolaatje bij binnenkomst.. en niet zomaar een chocolaatje hoor.. een echt top chocolaatje.. toen ik vorig jaar naar Oman vloog kreeg ik een warm doekje die je ook bij eem chinees restaurant krijg.. ik heb nu al zin om over te stappen.. wat zal ik daar krijgen ;) ja net een kind af en toe..

Ik voel me goed.. ik voel me best sterk.. voel geen zenuwen eigenlijk en dat is me tot nu toe zoiezo meegevallen.. ik vlieg nu door de wolken terug naar de grond.. hallo Zwitserland!

Het vliegveld van Zürich vond ik een stuk groter dan ik dacht.. wow wat ziet het er mooi uit hier!  Alles is wit ! Ja leuk.. zeker vanachter het glas vandaan ;) om richting mijn gate te gaan moet ik een metro in, ken je zo'n lange ronde tunnel vanuit de actie films ? Zo een is het dus... alleen miste ik de knappe acteur hier ;)

Vlucht naar Bangkok... vliegtuig is groot maar lang niet zo groot als toen naar Oman.. dat was gaaf en vond ik t bijna jammer dat ik uit moest stappen na 12 uur vliegen maar hier zal ik dat niet echt hebben denk ik... nee ligt nog niet eens aan de beenruimte, meer aan mijn buurman.. die is echt eng... zeg niks.. doe niks... staart alleen voor zich uit en dat is heel de reis zo..
Ach ik lach gewoon en knik afentoe dat hij opzij moet gaan.

Ennnn wat kreeg ik hier... een zakje zoutjes :)

Wat me opvalt is dat het vliegtuig zo laag vliegt... daardoor kan je wel lekker naar buiten kijken.. je kan alle lichtjes beneden op de grond zien.. zeker over bukarest was heel gaaf om te zien!

De hele vlucht heeft er een kind aan 1 stuk door gehuild hier.. maar heb echt empathie getoond..
Om 4.35 uur NL tijd gaan we landen.. voor mij 10.35 uur.. hij gaat als een jekko naar beneden..

Hallo Bangkok!

1. Martijn:
    20 januari 2016
    Gelukkig is alles goed gegaan en heb je aansluiting gehaald.

Die zoutjes deden het wel zeker
    Wie weet krijg je dadelijk in een restaurant nog wel een warm doekje

Geniet ervan wijfie!!!!!! Ben super trots op je.
    X van mij en de kids
  2. Wendy:
    20 januari 2016
    Wat goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen. Vind het heel dapper van je wat je gaat doen en dan ook nog in je uppie! Doe voorzichtig en have fun x
  3. Oosie:
    20 januari 2016
    Zo dan hallo bangkok. Je bent veilig aangekomen. Hoop dat je saaie buurman niet te lang heeft gestaard en uit is gestapt hahaha. Nu lekker genieten en uitkijken mop. Trots op jou.

Dikke xxxxxxxxxx
  4. Oma Yvonne:
    20 januari 2016
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Xx
  5. Linda:
    Lieve Jeanine,

Wat heerlijk om alles van een afstand toch zo te kunnen volgen.
    Perfect plan van jou dit reisverslag ;-).
    Fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen en dat die enge man naast je in het vliegtuig geen snode plannen had hihi.

Veel liefs xxx
  6. Stef:
    20 januari 2016
    Ohhhhh fijn om wat van je te lezen! Was erg benieuwd hoe het was gegaan.
    Heb je je buurman niet eens kunnen ontdooien met je sprankelende karakter? His loss!

Fijn dat je je zo sterk voelt, want dat ben je ook! Geniet ervan lieverdje!

Xx
  7. Oma:
    20 januari 2016
    ben super trots op je ,hele dikke knuffel xxx
  8. Deborah:
    21 januari 2016
    Wat fijn dat de reis en overstap goed ging,en dat je zoveel spullen heb kunnen kopen daar zullen ze vast heel blij mee zijn! Veel plezier en succes nog X
  9. Bobby:
    21 januari 2016
    Goed dat je veilig geland ben en een goeie vlucht gehad heb. Op je buurman na dan . Vind t echt super dat je dit doe!! Geniet er van meid!!