Krabi

27 januari 2016

Wow! Wat mooi.. wat meer tourisme maar op een leuke gezellige manier.. een boulevard met allemaal kleine winkeltjes, kraampjes & eetgelegenheden..

Nadat ik sochtends om 6 uur de bus in was gestapt, op een vrachtschip naar Donsak was gevaren, weer in een bus, tuk tuk en vervolgens de meest verschrikkelijk lange busreis had gehad.. ging ik nog een laatste keer in een tuk tuk richting mijn hotel en kwam ipv afgesproken tijd 13.00 uur pas om 17.00 uur aan in mijn hotel. Aangekomen bij het guesthouse hadden ze een fout gemaakt maar zo opgelost ik kreeg een betere mooiere kamer in een ander hotel voor de zelfde prijs ! Top!

Onderweg had ik twee Franse meiden leren kennen waar ik daarna mee naar t strand ben gegaan. Was gezellig! Helaas elkaar daarna kwijtgeraakt en konden elkaar niet bereiken want we zouden nog een drankje doen. Maar goed... savonds heb ik aan het bier gezeten en een lekkere cocktail bij de barretjes en heb ik mijn ogen uitgekeken naar de man-vrouw-carnavals act ;)

Voor het eerst hier in Thailand heerlijk geslapen en opzoek gegaan naar een nieuwe slaapplaats die ik snel had gevonden! Goedkoop leuke hostel eigen kamer met gedeelde badkamer en super goedkoop!

Nu zit ik aan mijn ontbijt, eitje met toast en verse jus d'orange, kijk ik nu over de zee uit en ga ik zo zo'n leuke vissersboot pakken naar het eiland Rai Lai wat prachtig schijnt te zijn :)

Ik ga genieten vandaag en bijkomen op het strand van Rai Lai ! De temperatuur is goed te doen.. het is nu 11.25 uur en 35 graden! Dusss ijskonijntjes ik neem het er even van en voor jullie sokjes aan wantjes om en muts op.. ik zal aan jullie denken ;)

1. Joke:
    27 januari 2016
    Lekker slapen is ook wel een keertje fijn
    Vandaag lekker luieren, geniet er maar van en hier geniet ik op afstand met je mee.
    Hier is het bagger weer!!! Brrrr
    Dikkeknuf
  2. Kelly:
    27 januari 2016
    Zo'n gek idee dat jij daar in heerlijk weer zit terwijl ik hier alleen maar koude handen en voeten heb en uit mijn verschoning waai buiten, hahaha!! Maar geniet lekker lieverd.... rem erop en GENIETEN!! Love you xxx
  3. Oosie:
    27 januari 2016
    Heerlijk hoor strand dag vandaag. Ga jij daar maar eens van genieten. Even een beetje rust kan geen kwaad. Ik zou zeggen lees eens wat hahaha. Love you schatje xx
  4. Winnie:
    27 januari 2016
    LEKKErrrr heerlijk voor je !! Geniet met je mee ha ha dikke kus
  5. Oma Yvonne:
    27 januari 2016
    Wat een heftige reis de dag hier voor. Fijn te lezen dat het na een lange reis maar rustiger het geweldig en gezellig en mooi is. Wij hoeven geen wantjes aan maar wel een regenpak. Heb er zelf niet veel last van. Geniet.xx
  6. Sylvia:
    28 januari 2016
    Zo te horen verveel je he geen seconde! Gebiet er lekker van